دیجیتال مارکتینگ استفاده از ابزارهای دیجیتال مطرح است، نه فقط اپلیکیشن‌­ها و موتورهای جستجو و … بنابراین دیجیتال مارکتینگ می‌­تواند همزمان آنلاین باشد یا آفلاین.

 

در این شیوه بازاریابی نوین تکیه بر ظرفیت‌های دیجیتال با محوریت اینترنت» مدنظر است. این رویکرد به معرفی محصولات و پیش‌برد فروش از طریق فضای دیجیتال اصرار دارد. دیجیتال مارکتینگ با منطبق ساختن خود با اصول مارکتینگ و استفاده از رویکردهای مختلف، کاربردپذیری آن‌ها را با زندگی مجازی مشتریان در عرصه وب و اینترنت ممکن کرده و تجارت و کسب‌وکار و مبادله را با سرعتی برق‌آسا به عرصه اینترنت کشانده است.

 

تفاوت بازاریابی کلاسیک (آفلاین) با بازاریابی دیجیتال چیست؟

بازاریابی کلاسیک را تسهیل‌گری» برای پیشبرد فعالیت‌های اقتصادی می‌دانند و آن را به عنوان علمی که به بررسی نیازهای مشتری و حتی ایجاد نیاز خاصی می‌پردازد و بعد با معرفی و عرضه یک محصول، آن نیاز را تامین می‌کند، معرفی می‌کنند. با این حال تفاوت بازاریابی کلاسیک و دیجیتال هم ماهوی و هم ابزاریست، بازاریابی جاذبه‌ای و بازاریابی محتوا مشخصا از دل بازاریابی دیجیتال برخواسته‌اند و ابزارها و کانال‌های دیجیتال مارکتینگ، صرفا به همین حوزه تعلق دارند.

نقشه راه یادگیری دیجیتال مارکتینگ

ادامه مطلب

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

سئو (SEO) چیست و چه اهمیتی دارد

عنوان اولین مطلب آزمایشی من

دیجیتال ,بازاریابی ,مارکتینگ ,کلاسیک ,معرفی ,تفاوت ,دیجیتال مارکتینگ ,بازاریابی کلاسیک ,بازاریابی دیجیتال ,استفاده از ,را با ,تفاوت بازاریابی کلاسیک

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مدرسه آموزش از راه دور سنا دلشــرم اطلاعات کامل درمورد آهن جدید ترین خبر ها در تمامی حوزه ها برگ اول کلن نوین سیستم | نوین سیستم عکاسی از دیدگاهی متفاوت شرکت خدمات و مشاوره مالیاتی حسابداری حسابان پرستو (سهامی خاص) سرزمینِ خیال مهندسی نفت